Sommar och Sol

Det är så ruggigt väder här i Linköping idag och jag längtar verkligen jättemycket till sommaren <3. Jag längtar efter sol, värme och bad. Jag längtar efter ledighet och glass. Jag längtar efter Gotland och upplevelser. Jaa, jag längtar efter sommaren 2009 ;). Haha...Håller tummarna för att sommaren i år blir minst lika bra!

SOMMAR


Visbys hamn - Äter min favoritglass från Glassmagasinet. Prova svarta saltlakritsglassen om ni gillar lakrits :).


Bada, bada, bada. Jag ska bada massor i sommar, jag är en riktig vattenmänniska.


Jag är en riktig blekfis i vanliga fall. Såhär brun som jag blev sommaren 2009 har jag aldrig blivit. Längtar tillbaka!


Äventyr med Ellen & Jens. Det var en underbar dag, underbar mat, underbart sällskap <3. Kan vi snälla göra om detta i sommar?

Sommaren 2010 hoppas jag ska bli minst lika grym som förra sommaren. Ellen ska hälsa på mig på Gotland och vi ska åka runt och kolla läget på ön, hänga på Kallis och parta loss. Det ska bli grymt. Även Angelica ska komma och hälsa på mig :). Dock har jag valt att arbeta i Stockholm i sommar, nära mina vänner och pojkvän. Så jag hoppas vi kommer hitta på en massa skoj där i sommar också. Jag har HÖGA förväntningar på den här sommaren ;).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0