Sleeping Beauty

Det blev en löprunda idag i alla fall. Måste säga att jag är stolt över mig själv :). Läs mer om den på min träningsblogg. Kvällen har annars ägnats åt att äta god mat tillsammans med Richard och hans kompis, pratat lite med pappa och duschat. Nu sitter jag och kollar på DH och efter det är det ju Cougar Town och Christine. Tycker dock att Christine blivit lite tråkigt, men men ;).

Imorgon är det dags för första seminariumet i den här kursen, så tänkte plocka fram lite respektabla kläder innan jag somnar ikväll. Sedan är det grupparbete som gäller. Efter det är jag FRI..haha, var bara tvungen att skriva så, men jag har alltså inga planer. Skiner solen tar jag nog med mig lite plugg ut och sätter mig i solen, annars blir det till att läsa inomhus. Plugga MÅSTE jag i allafall göra imorgon :).

När jag skrev in Sleeping Beauty för att hitta en fin bild att visa er så kom ju Törnrosa upp. Hade glömt bort att hon hette Sleeping Beauty på engelska. Så därför får ni en bild på vackra Törnrosa. Rubriken betyder att jag ska sova länge i natt och därför kommer jag vakna vacker imorgon ;)...haha, inombords i alla fall.



Har en grej till jag måste fixa på datorn innan jag stänger av, men det blir inga mer inlägg idag. Så sov gott när ni väl går och lägger er.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0