Shoppat

Jag har shoppat igen! Men jag anser att det är en vettig sak jag köpt och en billig sak jag köpt :P. Ni får bedömma själva, men fint är det ;).


En BH från H&M. Hade 20% på alla underkläder, men det var endast denna som fick följa med hem, söt och fin va? Äntligen har jag följt ett råd som en tjej gav mig att gå ner i "omfång" och upp i kupa. För alla tjejer, BH:n ska sitta tajt på yttersta knäppet eftersom den töjer sig. Jag har alltid tänkt tvärtom. Denna blev min för 119 kr med rabatt.


En sommarklänning från Gina Tricot. Den här söta, blommiga klänningen köpte jag när Julia var här. Tänk dig denna med brunbrända ben och flipflops eller ballerinaskor över bikinin :). Pröjsade endast 49 kr för denna, helt klart värt det.

/Elin

Kommentarer
Postat av: LackaPacka

Snygg BH! Party på freitag! :)

2010-04-28 @ 22:22:42
URL: http://lackalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0