Run Elin Run


Invigde min trenchcoat idag :). Precis efter förra inlägget slog vädret om och temperaturen ökade och solen tittade fram, riktigt skumt. Tyvärr har vi suttit inne hela dagen med grupparbete, men det får man ta om man vill vara "ledig" torsdag och fredag. Nu är jag otroligt seg, känns inte alls kul. Ska försöka motivera mig själv till att komma ut på den planerade löprundan :). Det är ju faktiskt fint väder, hyfsat varmt och jag behöver luft för att bli lite piggare.

Sitter just nu och proppar i mig vindruvor, nyttigt och gott. Ska betala lite räkningar och sedan fixa iordning mig så att jag kommer ut i rimlig tid.

Har ni gjort denna härliga dag? Har ni ätit er "första" vårglass ännu?
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0