Riktigt Nice Helg

Ska alldeles strax släcka, men har så mycket överskottsenergi efter träningen :(. Har haft en superbra dag idag förutom att det var lite segt med grupparbete. Det var däremot väldigt roligt att träffa Angelica och prata lite träning, party och livet. Grym tjej det där ;). Vi åt sallad på salladsbaren, vilket var supergott som vanligt. Konstigt nog har jag hållit mig mätt på den och är fortfarande inte hungrig :P. Vi avslutade vår "dejt" med ett medelgympapass på 70 min. Svettigt och härligt!

Efter att jag kommit hem har det varit full rulle som vanligt. Har pratat med Julia i telefon om helgen, pratat lite med pappa, duschat samt städat klart lägenheten. Ser otroligt mycket fram emot helgen med Julia :). Det var längesen vi hade ordentligt med tid att bara snacka och umgås. Det finns även en massa roliga saker att hitta på under helgen, vi får väl se vad vi vill/orkar hitta på. Blir kanske lite glass från Bosses glassbar? Blir kanske lite "Elinpiaden" i skolan? Blir kanske lite shopping? Vi får se helt enkelt, mycket beror ju på vädret också :). Ska bli grymt nice i alla fall!

Söta Julia (lånad av hennes blogg)

Morgondagen ska först ägnas åt grupparbete samt seminarium innan jag får gå på helg och möta Julia vid tåget. Sedan blir det en lugn kväll för oss med något gott att äta, massa prat och sånt :).

Nu ska jag släcka, så att jag orkar upp imorgon. Sov gott.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0