Regnigt


Det regnar ute :(. Det började väl regna runt halv tre när jag var ute och gick med Hanny. Vi har alltså varit ute och gått i lite mer än en timme idag, det var trevligt att träffa henne igen. Hann precis hem och byta om samt slänga i mig en banan innan Angelica ringde och ville ha med mig på stan :). Gick med och hjälpte henne välja ut en vårjacka, jag tyckte den var jättesnygg som hon valde! Vi hann prata av oss lite och det var roligt att träffa tösen igen efter påsk.

Alldeles strax måste jag hoppa i lite träningskläder för att ta mig till träningen i regnet :(, drygt. Men vill man träna så får man stå ut med att det regnar ibland. Det är alltså "mördarpasset" som gäller. Efteråt blir det snabb dusch för att sedan cykla hem till Sofia för lite vin & ost. Blir nog bara där en liten stund eftersom jag ska upp tidigt för grupparbete imorgon.

Ha en trevlig kväll!

Ps. Vill du läsa mer om min träning, läsa om en supergod sallad eller lite träningsprylar besök då min träningsblogg Ds.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0