Plats - Skolan

Nu sitter jag i skolan och vi är precis klara med grupparbetet för dagen :). Jag räknade lite på det och kom fram till att jag knappt hinner åka hem för att sedan åka vidare till träningen, så jag stannar kvar här och läser lite. Duktig som man är ;P.

Är otroligt trött nu efter 6 timmars sömn i natt. Jag som är van vid att sova mellan 8-10 timmar varje natt känner mig helt borta när det går under det :P. Jättejobbigt. Men nu ska jag pausa och äta lite frukt samt ringa Richard för att bestämma middag till kvällen :).

Vi hörs senare. Kom gärna med tips på vad ni vill läsa om denna fredagkväll.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du berätta om det läskigaste/roligaste du gjort?

2010-04-09 @ 22:33:40
Postat av: tillan

vad är det läskigaste / pinsammaste du gjort?

2010-04-09 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0