Planering


Detta ska jag ägna resterande tiden av min dag åt :). Jag måste planera veckan som kommer och bestämma hur jag ska lägga upp min träning, jag måste läsa lite till i boken och jag måste fixa lite med mitt "projekt". Så detta blir sista inlägget för idag.

Sitter just nu och dricker en supergod smoothie som jag hittade receptet på i Richards tidning Man. Mycket nyttigt och hälsosamt i den må jag säga :).

Dagen har ju ägnats åt träning, det hela tar ungefär två timmar. Läs mer på min träningsblogg. Sedan fyllde jag på magen med havregrynsgröt (med hallon,blåbär och banan i) och en macka samt vatten. Efter det satt jag och sträckläste i boken i två timmar och nu har jag precis fixat lite kvällsmat samt skrivit lite inlägg osv. :).

Imorgon blir det en dag full av läsning. Känns sådär roligt om jag ska vara ärlig. Men jag ska i alla fall gå och sätta mig i biblioteket för full koncentration. Har inget annat planerat imorgon, men det blir väl till att fixa lite samt kolla på Svenska Hollywoodfruar :).

Hörs imorgon!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0