Ösregn

Utanför fönstret öser regnet ner och jag ska strax sova. Det är mysig att somna till regn tycker jag, men vi kan väl hålla tummarna för att det inte regnar imorgon när jag ska cykla till skolan? Dagen har i alla fall varit bra med en powerwalk på lite mer än en timme med Hanny, sedan blev det en snabb shoppingrunda (köpte en BH i rätt storlek och kollade efter Olay's kräm, men den fanns inte) och efter det cyklade jag hem till Hanny och kollade på DH, Cougar town och Christine, mysigt!

Imorgon är det ganska tidig skola som gäller, vi ska hålla i intervjuer halva dagen. Det ska bli väldigt roligt och intressant :). På eftermiddagen blir det sedan lite grupparbete för att sedan cykla iväg och träna step. På kvällen ska jag hem till Angelica och äta scones, prata och kolla på Dirty Dancing 2. Kommer bli en underbar dag.

Sov gott!


Jag och söta Annika <3

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0