Nytvättad

Tränat - Check!
Duschat - Check!
Ätit middag - Check!
Kollat på Draknästet - Check!
Bloggat - Check!
Läst igenom CV och personliga brev (ett projekt i skolan) - Check!

Vad har jag nu kvar innan jag får gå och lägga mig? Älsklingen har lovat att diska idag :), så det slipper jag. Jo, jag måste givetvis städa lite. På fredag får jag nämligen besök av Julia och då vill jag visa lägenheten från sin bästa sida ;). Jag hade planer på att städa imorgon, men dagen ser ganska fullspäckad ut för min del. Det blir i princip grupparbete hela dagen och efter det ska jag träffa Angelica för middag och träning.

Aja, ska nog ta tag i det nu i alla fall. Börjar nämligen känna mig lite trött efter bara 7 timmars sömn i natt. Sov gott sedan!



/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0