Nice Nails


Det blev lite ändrade planer nu på kvällen :). Det visade sig att det inte var någon innebandy idag, så jag har kollat på Talang och Solsidan. Sista avsnittet av Solsidan idag, men det kommer tillbaka i höst! Har precis fixat mina naglar och tagit bort gammalt nagellack och gjort dem fina :). Har även ätit en supergod middag i form av sallad, ris och kyckling.

Hann läsa lite i skolan idag, texterna är på engelska så det tar lite tid. Cyklade sedan till träningen och körde ett ganska tufft pass aerobics. Nu har min kropp förtjänat en dags vila :). Kom hem och hittade ett glädjande besked från skatteverket, shopping i Milano it is eller vad var det du sa pappa ;)? Känns i alla fall skönt att man klarar sig i början av sommaren också. Får ni tillbaka något på skatten? Sedan var det alltså dusch och middag som gällde.

Imorgon ska jag upp supertidigt, så jag tänkte strax kolla på Bella & Tyra Show. Har ni sett det? Vad tycker ni om deras insats? Ska även kolla om vad jag behöver ha med mig imorgon, lägga fram kläder och skriva ut "biljetten".

Fick en förfrågan i förra inlägget att skriva det läskigaste jag har gjort. Har suttit och funderat ett tag på det och det måste nog vara när jag åkte en åkattraktion på Seaworld i USA. Hela familjen åkte den och vi såg att det var en ganska okej nedförsbacke, men det visade sig sedan att den var dubbelt så lång. Jag var så himla rädd :P.
Jag kan faktiskt inte välja ut det roligaste jag gjort, jag har gjort så mycket roligt i mitt liv. Jag har rest väldigt mycket och har på så sätt fått upptäcka världen, vilket har varit väldigt roligt. Men jag har även väldigt roligt ihop med min familj och mina vänner. Så det kan jag inte svara på :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0