Mysigt värre

Det var underbart roligt och mysigt att träffa Annika igen :). Som sagt var det ett bra tag sedan vi sågs och vi hade mycket att prata om. Först gick vi och handlade lite till middagen, sen blev det som sagt hemmagjorda hamburgare och klyftpotatis. Mums! Har även ätit lite popcorn, kollat på dåliga Ballar av stål (vad är det roliga liksom?) och lyssnat på bandet 250 kg kärlek som ska spela på kravallen (jag säger bara HAHAHA, sök på youtube).


Annika och jag :)

Hade ju tänkt tycka till om ett ämne idag, men jag känner att jag behöver lägga den kvarten på min sömn istället :). Hoppas ni har förståelse för det och så lovar jag er en "Elin tycker till" imorgon istället.

Jag har en fullspäckad dag med skojsiga saker imorgon. Först ska jag, Annika och Sofia köa till kravallen som är på torsdag. Vi blir nog sittandes i fyra timmar innan biljetterna släpps. Tar med lite plugg, så håller jag mig sysselsatt. Vid tolv kommer sedan en tjej hit som ska "skugga mig". Det är en lite rolig sak vi har på Linköpings universitet och det betyder att en person som är intresserad av att börja plugga ett program kan få följa med en person som redan pluggar det programmet. Imorgon är det alltså en tjej som ska följa med mig. Först ska vi äta lunch ihop och sedan ska hon följa med mig på föreläsning, mycket spännande :). Efter föreläsningen ska jag hem för att gå ut på en långpromenad med L och så ska vi avsluta med te hemma hos mig. En mycket trevlig måndag helt enkelt.

Hörs mer imorgon och sov gott allesammans!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0