Montazami


Jag måste ansluta mig till skaran som gillar Maria Montazami. Hon är så roligt flummig och drar typiska blondinkommentarer, det gillar jag :). Kvällens citat: Jag passar i alla kläder, det säger jag inte för att skryta, men det hade ju varit bättre om man var ful i allt för då hade man ju varit fin i något och inte haft så svårt att välja. Jag håller helt och hållet med henne där ;P. Vilka problem den människan har.

Som ni förstår blev det Svenska Hollywoodfruar efter träningen. Har även haft lite extra energi under kvällen, så jag har orkat diska allt, plockat undan lite och duschat. Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig hos Richard som sover gott <3. Imorgon är det grupparbete som gäller från kl 9, sedan blir det styrketräning + löpträning på eftermiddagen. På kvällen är det tv som gäller, DH, Cougar Town och Christine :). Förmodligen blir det tv-kväll hos Hanny. En toppendag helt enkelt! Vad ska ni göra imorgon?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0