Mitt liv som Sumobrottare

I lördags under Elinpiaden fick jag chansen att prova på att vara sumobrottare för en stund, detta blev resultatet.


Visst är jag SÖT??? Har lite hängbröst bara och dessutom håller jag på att tappa kalsongerna eller vad det heter :P.


A och jag är redo att börja fajtas. Flest av tre omgångar vinner!


Det gick vilt till :P.


Haha...mosa A...


Det var väldigt svårt att resa sig upp.


Det var ingen lek, här gick vi all-in ;)

Det hela resulterade i att jag vann med 2-1 och fick en härlig liten fläskläpp, började blöda lite smått :P. Det var tungt med den där dräkten på, men det var otroligt roligt.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad snygg du var!! :)

2010-04-26 @ 08:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0