Melon

Nu börjar det dra ihop sig till bedtime. Har försökt plugga lite nu på kvällen, men det har gått sådär om jag ska vara ärlig. Funderar på att kolla igenom det en sista gång innan jag går och lägger mig. Tänkte även gå upp ganska tidigt imorgon för att hinna dubbelchecka. Lite mindre sömn i natt klarar jag av, bara jag lägger mig i tid imorgon istället ;).

Åt supergoda hemgjorda hamburgare med klyftpotatis till middag (som Richard gjorde). Allt smakade väldigt gott efter löprundan som jag kom ut på trots en otrolig motvilja. Blev inget Hanny idag, men det berodde på att jag kände att jag behövde plugga lite. Träffar henne imorgon när vi ska på step i alla fall :).

Appropå melon, så tänkte jag berätta en lite konstig, men rolig sak. Jag har haft likadan deo i flera år nu (LdB, Sensitive) eftersom det är den ända jag kan använda eftersom jag har så känslig hy. Dessutom doftar den gott jämfört med de andra för känslig hy som doftar ziro eller typ papper, inte gott i alla fall. Så nu i helgen köpte jag en ny deo eftersom min börjar ta slut och idag när jag tog på mig det så doftade det melon. Började undra vad det var som doftade och så var det deon :P. Tänk er doften efter att någon har tuggat på Extras melontuggummin, precis så doftar det under mina armar. Hiss eller diss?
 

Aja, dags att göra lite nytta här hemma. Imorgon blir det full rulle! Sov gott.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0