Late Night

OJ, vad klockan är mycket :(. Att allt ska ta en sådan himla tid. Har haft noll motivation till att göra någonting idag och har därför inte tagit tag i städningen fören nu på kvällen. Ska strax måla på lite nagellack innan jag går och lägger mig. Väntar även på en maskin tvätt som blir den sista för idag.

Har jag då prickat av dagens lista?
- Tvätta några maskiner med tvätt
Yes. Blev 3 maskiner idag.

- Damma och dammsuga alla rum
Yes. Richard hade redan startat lite igår, så idag blev det bara till att damma och dammsuga i sovrummet.

- Städa badrummet ordentligt
Yes. Nu är toalett och handfat rena och fräscha. Det doftar så gott när det är nystädat!

- Äta en ordentlig middag så att jag orkar träna
Yes. Blev ganska mycket mat, men inte så bra mat kanske?!

- Fixa fötterna, måla naglarna samt lägga en ansiktsmask
Yes. Det har jag fixat nu på kvällen. Har filat fötterna och målat på nagellack, ska strax smörja in dem med fotlotion. Ska även måla på nagellack på händerna och ansiktsmasken (som verkar över natten) sitter på :).

- Träna 19.30
Yes. Det var otroligt varmt i gympasalen idag, men det gick hyfsat bra i alla fall. Skönt med hårdträning.

- Gå till systemet och införskaffa "godis" till imorgon ;P
Yes. Tillsammans med resten av Linköping ;)

Skönt att jag prickade av listan tillslut, även om det resulterar i att jag lägger mig efter ett :S. Imorgon kommer äntligen Ellen & Jens hit, kommer bli en grym valborg med grillning på takterassen (om det är fint väder, snälla vädergudarna!) och förfest hos oss innan NH. Vid tio på morgonen ska jag ut och gå med Hanny. Ska sova tills det bara är 20 min innan vi ska gå, promenad innan frukost ger bästa förbränningen :).

Jag läste en sak i en av mina tjejtidningar idag som jag inte hade en aning om. Hugo Boss, ni vet de som gör parfymer, kostymer osv. designade under 30-talet kläder till nazisterna. Hugo som startade företaget var själv nazist och tyckte förmodligen att det var en självklarhet. Inte fören på 70-talet började de designa stilfulla kostymer för alla. Borde man sluta sponsra Hugo Boss nu eller? Vad tycker ni om detta? Hemskt tycker jag i alla fall!

Nej, nu ska jag fixa det sista innan jag går och lägger mig. Sov gott.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0