Kravall DöMd

Vid 18 så var vi hemma hos Angelica för middag och förfest. Vi blev några stycken som började kvällen med att äta pizza/kebab/gyros, mycket gott. Sedan pratade vi, lyssnade på musik, skrev på varandras overaller, lekte lekar och tog en massa kort :). Jag tror Angelica har betydligt fler kort än mig, så jag får väl "låna" några av henne sedan. Kvällen fortsatte i alla fall på något som heter Kårallen och ligger på Campusområdet. Vi dansade och snackade med folk innan vi vid halv tre bestämde oss för att rulla hemåt. Tack för en trevlig kväll kära vänner <3.


Annika, Madde och jag :).


Hela gänget förutom Thomas och Sofia. Från vänster: Annika, Madde, Jag, Richard, Angelica och på golvet ligger R.


Jag och sötaste "värdinnan" Angelica <3.


Hon fick till och med en puss för att jag tycker om henne så mycket ;)


R och Annika :).


R och Thomas :).


Söta Annika och Madde :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0