I <3 Converse


Nu är jag hemma i Linköping efter en lång dag på båt, buss och tåg :). Allt har gått jättebra. Efter lite krångel fick även min syster följa med på båten och vi frågade en snäll kille om han kunde byta plats med en av oss så att vi fick sitta bredvid varandra :). Sedan åkte jag smidigt med båtbussen in till centralstation där jag mötte upp Emelie, Bella, S och E för middag på Pizza Hut. Vi lyxade till det med en trerätters dagen till ära, vi firade att alla var samlade <3. Blev sallad till förrätt, supergod pizza till varmrätt och en gigantisk glass till efterrätt, det kan man kalla lyxmiddag. Vid sju var det sedan dags att säga hejdå till tjejerna :( och möta upp Richard för att ta tåget till Linköping. Kom fram vid halv tio och jag har sedan dess hunnit packa upp och fixa iordning mig för att sova, vilket blir ganska snart.

Ser ni våra fina Converse? De mörkblåa är Richard och de fick han i julklapp julen 2008, de ljusblåa köpte jag till mig själv i USA 2008 och de ljusrosa fick jag i påskpresent i år :). Jag äger även ett par supersnygga vita med "smal" sula, men de plockar jag fram när det är helt torrt ute. Vilka är era favoritconverse? Höga, låga, svarta, vita, skinn, smal sula eller normal sula? Jag saknar faktiskt ett par Converse till och de ska vara knallrosa med "smal" sula :). Är även lite sugen på ett par i skinn ;). Men det får bli en annan gång. Jag <3 de jag redan har.

God natt på er kära bloggläsare, imorgon är det tillbaka till verkligheten (i alla fall för oss som inte har påsklov).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0