Hurtig


Tummen upp för toppenträning idag. Jag mår jättebra nu efteråt, känner mig pigg och full av energi :). En superhärlig känsla. Jag är glad för att solen skiner och att det har varit varmt hela dagen. Jag är glad för att träningen gick så bra. Jag är mest glad för att Annika kommer hit om en timme. Då ska vi ner till mataffären och handla lite till middagen. Tänkte fixa potatisklyftorna, diska och duscha innan hon kommer.

Vill ni läsa mer om dagens träning kan ni gå in på min träningsblogg om en liten stund. Där tänkte jag även tipsa om en bra produkt som jag använder till mina löprundor.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Hörs mer ikväll, då tänkte jag tycka till om tjejer som sumpar sina vänner för en kille. Intressant va? :)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0