HOME

Idag har jag läst, läst och läst ännu mer. Blev helt yr av allt läsande. Gick till biblioteket och var där vid halv tolv och där blev jag kvar och sträckläste till halv fyra. Då gick jag hem och fixade ihop en sallad och fortsatte sedan läsa till klockan var kvart i sex. Kan bara sammanfatta att jag var enormt trött efter det!

Kvällen har spenderats hos Annika och Thomas med god mat samt trevligt sällskap. Eftersom jag var trött, skulle duscha, diska samt plugga så var vi tvungna att dra oss hem lite tidigare än vanligt. Men det var trevligt de timmarna vi var där :). Vad ska vi göra utan dem i höst? Sååå tråkigt att alla flyttar härifrån ju :(.

Nu har jag alltså både diskat och duschat, så jag känner mig fräsch som en nyponros :P. Hade tänkt fixa lite till innan jag sätter mig och läser en liten stund innan det är dags att släcka för kvällen.

Imorgon är det föreläsning som gäller. Efter det ska jag och Ameli sitta och sammanfatta engelska artiklar vilket känns ganska bra att göra :). På eftermiddagen har jag en löprunda planerad. Skönt att röra på sig så att man orkar plugga mer.

Avslutar med en bild på dagens matchning, skor och baseball jacka :). I like!


Sov gott!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

Är baseballjackan från BikBok eller Gina? :)

2010-04-22 @ 23:29:48
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0