Gotland

Framme på Gotland. Jag är HELT slut efter att inte ha ansträngt mig speciellt mycket idag, beror det på den lilla sömn jag fick i natt kanske? Resan hit gick bra, lite gungigt var det, men jag sov nästan hela tiden :). Ett råd till er alla som åker båt från Nynäshamn till Visby och är hungrig innan båten, handla inte på hamngrillen. Åt en jättetråkig kebabrulle som innehöll massa torrt kebabkött, sallad som ända grönsak och lite vitlöksdressing. Alltså inte att rekommendera. Då är bistron på den stora båten 1000 gånger bättre ;). Tummen ner för hamngrillen i Nynäshamn i alla fall.

När vi kom fram till villan så hade farmor lagat god middag. Vi åt och pratade lite, det var trevligt. Men jag är fortfarande lite borta känner jag. Är lite yr, har ont i huvudet och är trött. Så nu tänkte jag krypa ner med boken Ego Woman skriven av Carolina Gynning som jag personligen tycker är en av de coolaste och snyggaste tjejerna i Sverige :). Gillade hennes första bok Ego Girl, så jag hoppas denna är minst lika bra. Kommenterar boken när jag är färdig med den sedan.



God natt och sov gott.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0