Draknästet


Bästa svenska programmet: Helt klart Draknästet!

Draknästet
går på Svt2 på onsdagar kl 20. Det handlar om drivna entreprenörer som har uppfunnit någonting som de vill ha startkapital till och erbjuder en viss procent av företaget i utbyte mot en summa pengar. Många idéer sågar "drakarna" direkt och andra tycker de är bra och vill investera i. Drakarna är personer som driver företag och projekt som genererar en del pengar till dem, som de sedan kan investera i nya entreprenörer och projekt. En superbra idé som verkligen får mig att vilja hitta på något smart som jag kan söka startkapital och kompetens på ;). Någon idé?

Jag tycker att Douglas (tredje från vänster) är den absolut "skönaste" av dem alla, men jag gillar Sven (andra från höger) för att han är så snäll och vänlig mot de flesta :).

Har ni sett Draknästet? Vad tycker du?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0