DÖMD


Jag är DÖMD eller i alla fall på torsdag :P. Låg humor såhär på kvällskvisten, men det har varit en lång och fullspäckad dag för min del, så jag får ha låg humor ;). Började i alla fall morgonen med att köa till kravallen Dömd som är på torsdag. Jag, Annika och Sofia satt och köade från 8 till 12. Tiden gick ganska fort eftersom vi satt vid ett bord och pluggade lite samt pratade :).

Efter köpet av biljetter så träffade jag upp Sofie (samma namn som min syster) som funderar på att börja plugga här i Linköping på samma program som mig. Vi började med att käka lunch och hon var verkligen supertrevlig. Sedan fick hon följa med på en föreläsning och så avslutade vi "träffen" med att gå en promenad från skolan hem till mig för att sedan fortsätta ut på stan och visa upp Linköping. Hoppas hon börjar plugga här i höst, då kan vi ses flera gånger :). Trevligt trevligt!

När jag hade vinkat av henne träffade jag L för en långpromenad i det vackra vädret. Vi har inte träffats på länge, så det var verkligen supertrevligt :). Planen var egentligen att hon skulle följa med upp till mig, men hon hade mycket hon behövde fixa till imorgon och jag behövde springa till mataffären. 

Har försökt att varva ner nu på kvällen med middag (kycklingsallad) och Svenska Hollywoodfruar :). 
Strax ska jag krypa ner med nya numret av Chic som låg i brevlådan idag!
Sov gott.


Jag idag. Fin "flätfrisyr" :).

/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0