Bella & Tyra Show


Jag är fortfarande lika trött och seg som förut och alldeles strax ska jag sova :). Jag håller tummarna för att jag vaknar upp pigg och kry imorgon, redo för en ny vecka i skolan med en massa grupparbete, intervjuer och träning. Ser fram emot en bra vecka och på fredag är det ju dessutom valborg och då kommer våra vänner Ellen och Jens hit.

Kvällen har ägnats åt att fixa lite inför imorgon, jobba med mitt projekt, läst en massa bloggar som jag missat under helgen samt kollat på Bella & Tyra Show där Glamourama tjejerna gästade.

Appropå Bella & Tyra Show, vad tycker ni om deras show? Jag gillar verkligen deras bloggar, de är otroligt inspirerande och drivna. Jag har ju självklart fastnat för programmet också, men jag tycker i ärlighetens namn inte att det är så bra. Det är så flamsigt, de pratar i mun på varandra och det blir lite to much. Hiss eller diss?




/Elin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0