7 April 2010

Sol och 13,5 grader varmt ute vaknade jag till imorse. Lycka eller vad? Jag blev genast ännu mer taggad på min långa powerwalk som jag hade planerat in :). Hoppade i lite snygga träningskläder, hade bara linne och varmtröja upptill och det var absolut tillräckligt. Under tiden jag gick så försvann solen, men det gjorde inte så mycket eftersom det fortfarande var ganska varmt. Är våren äntligen här för att stanna?

Vaknade med värsta träningsvärken i morse i baksida lår och i axlarna (?). Det är ju efter löprundan igår, haha...muskler som inte använts så mycket fick hårdstryk igår :P. Men det är skönt med träningsvärk, då vet man att det verkligen tar :).

Nu sitter jag och äter frukost eller snarare brunch. Det blev havregrynsgröt med äppelmos, vilket är det godaste jag ätit hittills :), ett löskokt ägg, en macka och c-vitamin. Jag kommer nog stå mig på detta tills det blir middag, blir nog någon macka och frukt under dagens gång också. Höppas alla haft en lika underbar start på dagen som mig?

Strax ska jag hoppa i lite kläder, sminka mig och cykla till skolan för fyra timmars föreläsning (segt!).


/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0