6 April 2010


God morgon, har ni sovit gott? Jag känner mig fortfarande lite trött efter 8,5 timmes sömn, men det beror kanske på vädret (mulet och början till regn)? Jag vill ju ha sol idag! Just för tillfället håller jag på och äter en "improvisationsfrukost" av det som fanns hemma. Hittade lite havregryn i en påse och slängde ihop min nya "drog", havregrynsgröt. Dock hade jag inte mycket att ha i, så det fick bli lite jordgubbar. Hittade även en skiva bröd i frysen, så jag fick ju ihop en ganska hyfsad frukost i alla fall :). Det ska alltså inhandlas en hel del mat idag.

Idag har jag skola på förmiddagen, vi börjar en ny kurs idag som verkar väldigt lärorik och intressant. Kul! I eftermiddag är det sedan dags för årets första löprunda och den ska ske oavsett ösregn, snö eller sol ;). Ska även komma igång med ett uppdrag jag tagit på mig samt handla mat innan mina tjejkompisar kommer ikväll på tv-kväll med DH, Cougar Town och Christine. Superdag helt enkelt! Vad ska ni hitta på idag? Har ni skola, jobb eller påsklov?

Hörs senare igen!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0