5 April 2010



Bye bye Gotland :(. Nu är det Gotland --> Stockholm --> Linköping som gäller, alltså en dag full med resande. Som ni vet blir det dock ett ganska långt uppehåll i Stockholm där jag ska träffa mina tjejkompisar för en middag :). Roligt att alla kunde tycker jag! Sedan bär det av mot Linköping senare på kvällen.

Idag är det molnigt här på ön vilket gör det lite lättare att åka hem ;). Dock trivs jag ju så himla bra här (hur många gånger har jag sagt det?), men nu är det back to reality som gäller.

Har hunnit duscha och klä på mig, ska strax gå ner och äta en grötfrukost innan det är dags att åka till båten. Blir nog ingen mer uppdatering idag, för när jag kommer hem vill jag nog packa upp och sedan sova :). Så ha en underbar dag!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0