30 April 2010

VALBORG och idag blir det feessssst! Vaknade efter åtta timmars sömn och kände mig fortfarande lite småseg. Gick ut på en lång powerwalk med Hanny på lite mer än en timme. Sedan dess har jag bokat lite biljetter med tåget till och från Linköping, blir lite åkande i slutet av maj eftersom lillasyster tar studenten :). Har även fått i mig en grötfrukost bestående av havregrynsgröt med quinoa och äppelmos, en solruta och b-vitamin i glas. Ska strax hoppa in i duschen för att sedan gå och handla lite mat till kvällen.

Igår fick jag äntligen färg på både tånaglar och fingernaglarna, har matchat så fint med färgen "Sweet".

Sov även med fotlotion och bomullsstrumpor i natt vilket gör fötterna riktigt lena och fina :). Tänkte nämligen ha platta skor med öppen tå ikväll samt bara ben, så efter duschen blir det Doves BUS som gäller. Ha det gott så länge!

Längtar efter Ellen & Jens, hoppas de kommer snart :).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0