3 April 2010

GLAD PÅSK!

Ska börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering här på Gotland, men jag vill verkligen njuta av den korta tiden jag är här :). Det har varit underbart väder två dagar i rad och jag har haft det superbra. Idag åkte jag och syster till Visby där vi fixade saker till allas påskägg samt handlade lite mat. När vi kom hem var det dags för påskbord med god, men mäktig mat. Efter maten vart jag proppmätt och gick ut på en promenix med farmor. Nu är jag ganska trött, så just nu känns det som att det kommer bli en tidig kväll för mig :).

Jag har ju letat påskägg idag också :). Har fått jättefina presenter av alla nära & kära.

En underbar handkräm fick jag av farmor och farfar. Har fått en handscrubb för några veckor sedan och nu ska jag köra en kombo för mjuka och fina händer ;).



Världens SÖTASTE Converse fick jag av mamma och pappa. Ljusrosa och underbara <3


Clinique Sparkle Skin som är en bodyscrubb fick jag av mamma och pappa.

Av syster fick jag godis och en omstyleing av bloggen, så den kommer alltså att förändras inom en snar framtid :).

Nu ska jag joina familjen framför Körslaget. Inget toppenprogram, men toppensällskap :).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0