28 April 2010


Sitter för tillfället och dricker en supergod smoothie i sängen :). Tänkte strax slänga upp recepten på två supergoda smoothies på min träningsblogg, så kolla där om du vill veta mer.

Imorse hann jag inte med något blogginlägg då jag "snoozeade" i sömnen och vaknade fytio minuter innan jag skulle cykla. Prioriterade alltså lite annat. Förmiddagen ägnades åt att hålla i arbetsintervjuer, vilket var jätteintressant. Det var roligt att alla tre vi intervjuade var så olika, man fick en inblick hur det är i verkliga livet. Imorgon får vi även feedback från de intervjuade på intervjun, ska bli roligt att se vad de tyckte. På eftermiddagen har vi suttit med grupparbete.

Hade tagit med mig träningskläder till skolan, men eftersom jag inte behöver cykla fören vid fem till stepen, så kände jag att lite hemmatime med dator och smoothie inte var helt fel ;).

Blir nog inte speciellt mycket mer inlägg än dem jag slänger upp nu eftersom jag ska hem till Angelica ikväll. Blir lite stressigt mellan träningen och henne (dusch och middag), så jag prioriterar den tiden till annat. Så jag önskar er alla en fortsatt trevlig onsdag och vill bara säga att det är en vecka kvar tills jag tillsammans med mina älsklingstjejer åker till Milano <3 :D. Kommer bli awesome!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0