27 April 2010

Hostig, snuvig och hängig = Jag idag :(. Känner mig dock inte överdrivet sjuk, utan mest frustrerad över att jag är hostig och snuvig. Jag som har massa roligt inplanerat de kommande veckorna...Nästa vecka åker jag t.ex. till Milano och då vill jag ju må toppen! Sitter just nu och äter lite havregrynsgröt till frukost. Måste skärpa mig lite nu efter helgen då det blev lite mycket onyttigt ;). Men det är ingen fara. Jag har min kämparglöd kvar och trots att vi har en skål med chips ståendes i köket, så rör jag den inte :).

Aja, om ni läste gårdagens inlägg så vet ni vad jag ska göra idag. Kör en kort repris: Grupparbete, Styrketräning+löprunda, Tv-kväll. Får självklart se hur det blir med träningen senare eftersom jag känner mig lite "grå" just nu, men det kanske blir bättre om några timmar. Dags att fixa det sista innan skolan. Hörs!

/Elin


En fläta dagen till ära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0