26 April 2010

Det tog ett tag innan jag väl somnade igår, då det blev ändå bara 8 timmars sömn i natt :(. Jag känner mig fortfarande helt slut och jag hoppas att det inte är någon förkylning som är på ingång *håller tummarna*. I så fall blir detta en "sjuk-vår" och det gillar jag inte. Idag skiner solen till och från och termometern visar runt 15 grader, inte illa med andra ord. Jag som ska spendera dagen inomhus...SUCK!

Morgonen har ägnats åt att fixa mig, klä på mig, äta frukost samt fixat matlåda. Ska alldeles strax slänga i allting i väskan och bege mig mot skolan. I eftermiddag måste jag ta mig till mataffären för att posta iväg ett paket till min syster, superviktigt! Måste även förbi Synsam för att köpa linsvätska. I kväll blir det sedan aerobics om jag orkar, får se hur det går under dagen.

Ha en grym dag!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0