25 April 2010


Nu har Julia lämnat Linköping efter en superbra helg tillsammans :). Vi har haft en grym helg med mycket skojigt för oss. Vi har hunnit med att äta glass, testa på Linköpings studentliv och uteliv, shoppat, ätit Burger King två gånger (går lite emot min "diet", men åt inte så onyttigt), shoppat, förfestat och kollat på SATC-filmen :). Detta är resulterat i ganska lite sömn (första natten var vi uppe till 4 och andra natten var vi uppe till halv 4) och för tillfället känner jag mig helt knäckt :P. Det var längesen jag hade svårt att hålla upp ögonen kl 19, så ge mig tips på hur jag ska orka hålla mig vaken i några timmar till, tack!

Tänkte slänga upp lite bilder från helgen, men jag delar upp det i lite olika inlägg :).

Jag och Julia under "Elinpiaden" på Campus.


Min söta vän Julia på besök i den stora staden Linköping ;)


Jag med den supergoda glassen från Bosses glassbar. Glasspremiär på takterassen <3


Annika, Julia och Richard på takterassen, njuter av solen!


Thomas fixade grillen :).


Grillpremiär 24 april 2010 :). Varför smakar alltid grillad korv så gott?

Ska slänga upp några inlägg till innan kvällen är slut, men jag ska även fixa lite inför skolan imorgon, planera veckan och hålla på med mitt projekt. Hörs snart igen!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Hugo

Uj vad mycket onyttigt. Och du har mage och klaga på några glas vin :-)

2010-04-25 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0