23 April 2010


Idag vaknade jag av att solen sken in genom fönstret, äntligen!!! Igår kväll visade SMHI att det skulle vara 2 grader och molnigt här, nu är det sol (med lite moln) och 9 grader. Man kan ALDRIG lite på SMHI. Idag känner jag mig supertrött, jag har inte ställt in mig på att "bara" sova 7-8 timmar. Jag är så van vid att sova 9-10 timmar och då är jag utvilad. Suck! Ni såg ju hur sent det blev sängtime för mig igår :(, inte bra.

Aja, nu är det grupparbete som gäller på morgonen och efter lunch är det seminarium. Kanske blir till att sitta kvar en liten stund efteråt innan vi skickar iväg lite saker. Måste dock gå senast kvart i fyra för att hinna möta Julia vid tåget. Ska bli så roligt att hon kommer hit :). Hon har aldrig varit här, så jag ska visa henne "The BIG City" ;). Haha...

Vi hörs kanske innan jag ska hämta henne om inte tidigare. Ha en underbar dag och snälla ni, sola åt mig med!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0