22 April 2010




God morgon sweethearts! Hoppas allt är toppen med er idag? Själv känner jag mig lite trött och blek, som vanligt :(. Aja, hoppas att jag piggnar till under dagen eftersom att jag har lite att stå i. Har precis slängt i mig frukost bestående av havregrynsgröt med äppelmos, ägg, halv grapefrukt samt b-vitamin i glas. Har slängt ihop en matlåda till idag också.

Idag blir det jeansskjorta och svarta byxor, enkelt och snyggt :). Har inte fixat håret ännu, men det är nog läge att göra det strax. Det är alltså grupparbete som gäller nu till på eftermiddagen. Sedan blir det en dejt med Angelica och träning tillsammans på det, gött!

Bilden längst ner visar min "dansmin" som alla brukar reta mig för :P. Snygg va? Snacka om koncentrerad dansare ;).

Hörs när vi hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0