2 April 2010


Bilden avslöjar vad jag har gjort under kvällen :). Spelat Buzz såklart! Med farmor, mamma och syster. De lät mig faktiskt vinna en av spelomgångarna också, snällt va ;)? Jag har även ägnat kvällen åt att kolla på Så ska det låta och Solsidan. Ni som missat Solsidan måste verkligen ta er en titt, det är skitroligt :).

Dagen har varit väldigt lugn och skön. Vaknade vid elva och var utsövd efter 11 timmars sömn i natt :). Mycket härligt. Satte mig och pratade lite med farmor och pappa innan jag gick ut på en powerwalk i strax över timmen. Sedan blev det en dusch och frukost på det. Eftersom solen sken här på Gotland idag (enligt väderprognosen som jag visade er för några dagar sedan), så satte jag mig ute och solade och läste en tidning. Har även skålat i champange och snittar idag för att fira "påsken" :). Superhärlig dag helt enkelt!

Imorgon är det Påskafton och då ska syster och jag upp ganska tidigt för att åka in till Visby och handla lite påskäggssaker. Sedan blir det hem och äta påskbord och leta påskägg. Jag längtar efter att leta påskägg, det är så himla roligt och barnsligt :). Blir nog en promenad efter lunchen också så att jag får i mig mer godis ;).

Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan är det dags att sova för att orka upp imorgon. Sov gott.
/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0