19 April 2010

Började min morgon med att läsa. Känns skönt att komma igång direkt när man öppnar ögonen för en effektiv start på dagen. Har sedan dess hunnit få i mig en ordentlig frukost, hoppat i dagens outfit, skrivit ett långt inlägg på träningsbloggen och borstat tänderna. Ska slänga upp några inlägg här och sedan skriva ut lite att läsa innan jag beger mig mot biblioteket.

Planen är att sitta på biblioteket tills jag blir hungrig och går hem för att äta lunch. Sedan stannar jag kvar hemma eftersom Richard ändå är i skolan mellan ett och fem. Ikväll är vi bjudna hem till Annika och Thomas på middag :). Kände att det kunde vara trevligt med lite omväxling från allt plugg som jag ska göra idag. Så det ska bli riktigt trevligt.

Idag skiner solen och det är klarblå himmel här i Linköping. Man blir nästan lite mer sugen på att sitta utomhus och läsa, men frågan är hur bra det går? Får se hur jag gör efter lunch, kanske blir takterassen då!?

Aja, nu ska jag snabba på lite här, så att jag får någonting gjort idag. Ha en superbra dag.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0