18 April 2010

Solen skiner, men det blåser ganska mycket. Så ser väderprognosen ut från Linköping idag ;). Nu har mamma lämnat Linköping för att åka hem till sig och resten av familjen i Stockholm. Det har varit mycket trevligt att ha henne här :). Vi har varit ute på två powerwalks tillsammans (hon var ute på en i morse också), vi har shoppat lite, ätit god mat, varit på bio och träffat min moster. Vi har hunnit med ganska mycket, men ändå inte stressat för mycket. Jag gillar att ha kvalitetstid med världens bästa mamma <3.


Finaste mamma har åkt hem :(. Längtar redan lite efter henne :(.

Igår såg jag och mamma alltså The Bounty Hunter som var helt okej. Det var inte svårt att gissa slutet om man säger så, men det var väl lite "spännande" delar i filmen också. Men för mig räcker det med att ha sett den en gång, är nog inget jag kommer hyra när den kommer ut på dvd. Rekommenderar jag den? Nja! Gillar man tjejfilmer och lite romantik/gräl/trubbel, så kanske. Kan dock inte riktigt kategorisera vem som skulle "falla". Om du har sett den, vad tyckte du?


Gerard Butler som var med i denna film tycker jag var mycket bättre i The Ugly Truth, den rekommenderar jag verkligen!

Dagens planer är att LÄSA, planera veckan (i helgen kommer Julia hit) och fixa mitt "projekt" samt köra ett riktigt tufft träningspass (läs mer på träningsbloggen). Ska även slänga upp lite inlägg här på bloggen under dagens gång. Vad ska ni göra denna söndag?

/Elin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack snälla Elin för en mysig helg! Jättemysigt att bli så ompysslad! :) Älskar dig! <3

2010-04-18 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0