17 April 2010




Första bilden är på mig idag och andra bilden är från i torsdags (kravallen). Hoppas alla har en lika bra lördag som mig? Jag och mamma började morgonen med en powerwalk. Efter det blev det dusch, god frukost och fixa iordning sig. Sedan har vi varit på äventyr :). Fick med mig baseball jackan som jag pratade om igår, tack syster! Var på Kicks, apoteket och hälsokostbutiken i jakt på en dagkräm med spf. De som fanns kostade 500 kr och det är ju inget jag har råd med nu. Sedan mötte vi moster och fikade med henne på ett rörigt IKEA. Köpte med mig lite smått därifrån också. Avslutade gjorde vi på ICA Maxi där vi storhandlade :). Det blev en hamburgare på Max till lunch.

Om en stund ska vi vidare på bio, det blir The Bounty Hunter. Är den bra? Den verkar ganska lättsam vilket är bra :). Ska äta biopopcorn också, yey. Efter ska jag och Richard fixa ihop en trerättersmiddag och bjuda mamma på. Kommer bli en mysig kväll.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0