16 April 2010



FREDAG och mamma är på väg hit :), kan det bli mycket bättre? Jag har ägnat hela dagen åt att städa och göra fint här i vår lilla lägenhet. Jag har fått lite hjälp av Richard, men det mesta har jag gjort själv. Har varit duktig och dammsugat samt tvättat golven, tvättat fönster, dammat av alla ytor, diskat, tvättat kläder, bäddat sängen där mamma ska få sova osv. Så nu doftar det gott och känns fräscht här hemma!

Efter bara fem timmars sömn vaknade jag i morse och hade huvudvärk samt mådde lite illa :(. Hade ju sovit alldeles för lite för att vara jag, så jag försökte somna om, men det var svårt. Somnade till några minuter ibland, men när väl Richard hade vaknat så låg vi kvar i sängen och pratade hela morgonen. Det var skönt att känna att man inte hade en tid att passa :). Fick till och med frukost på sängen!

Tänkte strax slänga upp ett inlägg med bilder från gårdagen och skriva lite om det. Får se hur mycket uppdatering det blir i helgen från min sida eftersom jag har mamma här <3. Vill umgås så mycket som möjligt med henne nu. Planerna som vi har i helgen är att vi ska gå på bio, The Bounty Hunter, imorgon, sedan blir det nog IKEA och ICA Maxi imorgon också. På kvällen ska jag och Richard bjuda mamma på trerättersmiddag :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0