15 April 2010


God dag på er vänner! Hoppas att ni är ute och njuter av solen idag? Eller ni kanske är inne och jobbar/pluggar? Jag har i alla fall haft en superbra dag hittills och bättre ska den bli ;).

Hann inte skriva något inlägg imorse innan simningen för att jag ägnade den tiden åt att plugga och städa istället. Vid tio åkte jag sedan med Annika till simhallen och så simmade vi, åkte rutschkanor och badade bubbelpool. Bra med motion och roligt med lek :). Efter vi hade varit i simhallen träffade vi Annikas pojkvän Thomas och gick till Salladsbaren (kommer inte ihåg namnet) och köpte med oss sallad. Vi satte oss utanför Domkyrkan och åt, pratade och solade.

När de hade gått hem, så fortsatte jag med städningen. Nu är jag klar med badrummet, krävs bara dammsugning och tvätta golvet där inne nu :). Ska fortsätta städa lite till innan jag lägger mig i solen och pluggar/sover middag. Vi får finbesök imorgon av min mamma, så därför ska det vara superfint här hemma. Vid halv 6 ska vi röra oss mot Angelica för pizza och förfest :), ska bli riktigt nice. Sen blir det Kravall (krav på overall). YEY!

Nu ska jag plocka ur tvätten och sedan fortsätta med mina sysslor. Vi kanske hörs innan vi kilar ikväll. Ha det gött!
/Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du städar! Du VET hur noga jag är med sån't! :) PUSS

2010-04-15 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0