13 April 2010

Idag är det molnigt och "bara" 6 grader varmt, vart är du solen? Det är faktiskt svårare att kliva upp när inte solen skiner. Efter 8,5 timmes sömn i natt var det ändå tungt att kliva upp, varför? Vaknade dessutom till ett berg av disk, alltid lika roligt :(. Så jag började min morgon med att diska! Det tog ju lite tid, men nu har jag hunnit klä på mig, sminka mig och har strax ätit upp hela min frukost :). Sedan blir det till att borsta tänderna och packa väskan för att cykla till skolan.

Tisdagen bjuder på grupparbete i princip hela dagen. Tänkte försöka få lite tid till att plugga på egen hand också :). Sedan har jag planerat in en löprunda á 5 km på eftermiddagen. Annars har jag inget annat planerat. Ganska ovanligt va? Ska slappa ikväll och bara kolla på alla underbara program som visas i kanal 5 från 20-23 :).

Nu måste jag kila här, men ha en superbra dag allesammans.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0