12 April 2010

God morgon alla GLADA :). Idag känner jag mig faktiskt konstigt nog ganska utvilad efter bara 7 timmars sömn. Kroppen kanske har ställt om sig nu? Vaknade i alla fall av sol i morse igen och då blev jag genast gladare och piggare. Härligt härligt!

Sitter just nu och äter lite frukost. Ska strax packa väskan för att sedan träffa Sofia för att cykla till skolan. Hoppas inte att det redan är jättemycket folk i kö, för då kan det bli jobbigt om man köar i fyra timmar och sedan får man inte biljetter. Vore så drygt. Tur att jag köar med två kompisar i alla fall, annars hade det nog blivit jättetråkigt. För mer information om vad jag ska göra under dagen kan ni läsa i förra inlägget "Mysigt värre". Känns annars som det bara blir upprepning.

Aja, en sak till. I morse när jag skulle sätta på mig favoritjeanskjolen så upptäckte jag detta:

Visst är det roligt att ha tappat lite i vikt, men det är så drygt när man har fina kläder som inte sitter uppe längre. Jag måste ärligt säga att jag blev förvånad. Tror den satt bra förra sommaren :S. Haha...Aja, jag löste det med hjälp av ett skärp ;).

Trevlig dag allesammans.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0