11 April 2010

Idag sken solen in genom fönstret när jag vaknade. Det är så härligt med VÅR :). Dock hade jag en jobbig huvudvärk som gjorde att jag ville försöka somna om, men det gick inte. Väl uppe försvann den, tack och lov. Antar att huvudvärken beror på att jag sovit alldeles för lite de senaste dagarna och inte blir det bättre i natt :(. Ska nämligen upp med tuppen i morgon och köa till kravall. Det har jag ju valt själv, men det är ändå lite jobbigt ;). Ska försöka somna ordentlig ikväll.

Började min morgon med att städa, damma och dammsuga lägenheten. Ikväll får jag nämligen besök av Annika. Det var evigheter sedan jag träffade henne, så det ser jag verkligen fram emot :). Tänkte bjuda henne på hemmagjorda hamburgare och potatisklyftor, mums! Men först blir det hårdträning. Det är skönt för min träningsvärk har precis börjat försvinna, så nu kan jag ta i ordentligt igen. Är glad att jag planerade in en löprunda eftersom vädret är på topp. Vad ska ni göra denna underbara söndag?

Lånade lite bilder från igår av Hannys FB :)

Jag och Hanna :)


A, Hanna och jag.


Haha...stackars J :P.


Söta Sofia i übergullig ballerinaklänning från BikBok :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0