10 April 2010


Kan ni med hjälp av bilden gissa vad jag är? TRÖTT!!! Jag känner mig tung i kroppen och huvudet, ögonlocken vill bara slå igen, men ändå är jag inte så värst sugen på att sova :P.

Idag har det varit en LÅNG dag i skolan. Det var otroligt segt att kliva upp vid 7 en lördag för att ta sig till skolan och skriva prov i 8 timmar. Men det har samtidigt varit en väldigt intressant och lärorik dag. Jag rekommenderar faktiskt alla människor att göra högskoleprovet åtminstonde en gång i sitt liv.

Ska alldeles strax lägga mig ner och powernapa lite. Sedan blir det middag, tips på mat tack! Och framåt 19 ska jag hem till Hanny på ost&vinkväll. Richard var snäll och köpte en flaska vitt till mig idag :). Blir nog bara ett glas eftersom jag är så otroligt trött.

Hörs senare sweeties!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0