Walking on Avenyn!

Nu är snart en mycket trevlig kväll i Göteborg över =(.
Sen vi hördes senast har vi hunnit med en hel del. Vi var uppe och badade i poolen (jättekallt!) samt bastade en liten stund. Efter det gick vi till hotellrummet där Richard hällde upp ett glas rödvin åt sig själv och Smirnoff Ice åt mig =). Samtidigt började jag fixa mig lite inför kvällens middag. Kvällens outfit blev likadan som när vi var ute och åt med Richards familj.

Vid halv åtta gav vi oss iväg på jakt efter en restaurang. Richard har "tjatat" om Pizza Hut hela dagen, men jag var mer sugen på en ovanligare restaurang. Det resulterade givetvis i att vi gick och gick och gick. Vi var nog ute och vandrade runt i 1 timme drygt, antingen var det för dyrt, mat som inte passade oss eller fullt. Det slutade givetvis med att vi gick tillbaka till en restaurang här i närheten, gissa vilken ;)?? Men gott var det med mat!!

 



Vi delade på en pizza med kyckling på och det räkte alldeles utmärkt. Dessutom tog vi drick så mycket du vill och utnyttjade det ganska bra ;). Vi satt i en och en halv timme, det blev 2,5 glas med dricka. Vi pratade, skrattade och hade det supermys. När vi hade ätit upp tänkte vi prova en annan väg ut och den ledde oss direkt in i hotellet =P...haha! Skönt när man var proppmätt och full med iste ;).

Planen för morgondagen är att gå upp i hyfsad tid och springa lite på löpbandet. Dock stänger frukosten "redan" vid 11, så vi får väl se om jag orkar ;). Annars får vi se vad vi hittar på =).
Ha en underbar kväll!!!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0