Ville bara...

...säga God natt =)!!
Kvällen har varit väldigt lugn med mycket tv. Richard ligger som "vanligt" redan och sover sen en timme och nu ska även jag borsta tänderna och gå och lägga mig.

Då min föreläsare inte mailat ut uppgiften (som han lovade), så hoppar jag och A att träffas vid 11. Vi träffas när det är dags för föreläsning istället. Skönt med lite sovmorgon =). Men som sagt tänkte jag hinna gå ut och gå samt plugga lite innan. Jag hoppas av hela mitt hjärta att uppgiften inte kommer vara så avancerad. Vill känna att jag kan åka till Göteborg med gott samvete =).

Just det, appropå Göteborg. Jag ska nog skriva en liten packlista innan jag går och lägger mig. Dags för det nu, sen sova. Natti natti <3.

/Elin


En mycket "vacker" bild som farmor skickade till mig idag ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0