!!VARNING!!

Varför blir det ALLTID en så himla sen kväll för min del? Jag har verkligen svårt att slita mig från saker och måste bara göra det och det och det innan det är dags att sova...Nu har klockan passerat 12 och jag är uppe. Hade kanske tänkt sova runt 23, men fastnade ju som sagt framför Day after tomorrow och efter det städade jag lite och började fixa mig för att sova. Dock fastnade jag framför Scrubs och nu är jag äntligen i sängen. Men här sitter jag ju med datorn i knät och tänkte bara blogga lite innan det var dags för sömn.

Planen är att jag ska plugga på bibblan imorgon, för där kan jag verkligen koncentrera mig på det jag gör och dessutom är det tyst och lugnt =). Hade tänkt mig vid 9, men jag måste få sova lite imorgon, så vid 10 ska jag vara där...ops! klockslag...men jag måste väl få skriva några så att jag kan förklara ett sammanhang?? =S. På eftermiddagen har jag ett inköp av träningskort och höstens första Aerobicspass planerat, men vi får se hur det blir med det =). Måste känna mig 100% good innan det är dags att ta tag i träningen.

!!VARNING!!

För några dagar sedan när jag var på shoppingrunda såg jag att dessa ögonskuggor i flytande form har hittat till butikerna. Var inne på Cubus och dem hade 20% på Max Factors smink, så jag var inte sen att handla ;). Köpte den till vänster och bestämde mig för att "inviga" den på avslutningsfesten för nollan. Först kände jag ingenting, men efter några timmar började det klia och svida på ögonlocken =S. Blev genast jätterädd och trodde att det var mina linser eller något. Det gjorde verkligen jätteont =(. Jag flög in med A på tjejtoaletten och slet åt mig papper med vatten på och började ta bort ögonskuggan. Mina ögonlock var helt knallröda. Jag trodde att hela kvällen var förstörd och att jag skulle bli tvungen att åka hem =(. Men eftersom jag fick bort allting, så blev det bättre efter ett tag. Idag har jag inga "bestående" men, men jag tyckte det var extremt obehagligt! Jag gick genast tillbaka med ögonskuggan och berättade vad som hade hänt och kassörskan berättade att jag var den andra att berätta det...hur konstigt var inte det? Hon var jätteglad att jag kommit tillbaka och sagt till, för då hade hon ett ännu bättre skäl att ringa till Max Factor. Jag fick givetvis pengarna tillbaka och hon plockade bort alla ögonskuggorna. Tydligen är dem dessutom testade för känsliga ögon!! Jo, tjena.

Jag säger givetvis inte att alla råkar ut för detta och att det kanske bara är en färg som ger den reaktionen, men jag vill bara att ni ska veta om det och kanske välja ett annat alternativ istället?

Nu ska jag VERKLIGEN sova. Sov gott <3.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0