"Tick tack tick tack tick tack"

Vad är det? Jo, klockan som tickar iväg =S. Nu är klockan snart 00. Jag som satsade på en tidig kväll *suck*. Så himla typiskt mig =P. Får försöka ta mig en powernap på eftermiddagen imorgon ;). På morgonen blir det bibblan för hela slanten, enda fram till lunch. Eftermiddagen ska ägnas åt städning av lägenheten, en powernap, måla naglarna, duscha och fixa mig inför kvällen =). Hade egentligen planerat in en löprunda, men jag vet inte om jag hinner =(. Får lägga in en sådan på lördag eftermiddag istället! Vid middagstid kommer A och T. Vi ska gå och handla mat, laga och äta tillsammans. Samtidigt ska vi förfesta och bege oss ut till NH på kvällen. Tänkte nog ha en lite mer "casual" klädsel än vanligt =P (skippa klänningen imorgon och köra snyggt linne och snygga byxor). Får kolla vad garderoben erbjuder imorgon.

Nu ska jag börja avrunda kvällen. Sov gott!

Lite EGO-bilder <3
  
  
Psst! Utifrån en av bilderna kan ni se vilken film jag fastnade framför idag ;).

/Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA, Austin Powers, eller hur?!?!

2009-09-18 @ 15:23:09
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0