Sry!

Sorry för dålig uppdatering idag, men jag har gjort massa nytta istället ;)!! Var i skolan till halv fem och jobbade med inlämningsuppgiften. Det gick segt med uppgift A, men nu tror jag vi har fattat och kommer förmodligen bli klara imorgon =) (ska vara inne på måndag!). Skönt om vi blir klara imorgon för då kan vi fortsätta med uppgifterna i boken istället. När jag kom hem hoppade jag i träningskläderna och gick ut på löprundan som jag hade bestämt mig för. Jag sprang det "vanliga" varvet, men ville ändå köra samma som förra gången ;). Så jag försökte, men eftersom jag var enormt hungrig och då försvann energin, så var det väldigt jobbigt!! Varvade mellan att gå snabbt och springa istället (sista biten bara!). Kom hem, duschade och fixade iordning middagen. Jag åt falukorv i ugn och potatismos =D och Richard fick pasta med falukorvbitar (även min matlåda imorgon). Åkte sen till Netto och handlade lite yoghurt, mjölk, bananer och annat nödvändigt. Hem, kolla Idol och samtidigt prata med mamma i telefon <3. Efter Idol har jag diskat, plockat undan en massa grejer och fixat iordning mig för att sova.

Sitter ÄNTLIGEN i sängen =). Ska kolla igenom mailen, lite bloggar och annat innan jag släcker för kvällen. Dock blir det nog snart, är riktigt trött ikväll. Imorgon blir det ingen motion, förutom cykel till och från skolan, eftersom jag är rädd att överträna eftersom det var ett tag sen jag var hurtbulle nr.1 ;). Så jag vilar imorgon och kör sen en löprunda på fredag istället.

Jag ser verkligen fram emot helgen. Vi börjar med middag, förfest och utgång med A och T på fredag =). Sen på lördag vid lunch kommer mamma och pappa =D, JAAA!!! Jag längtar ihjäl mig efter dem. Tyvärr stannar dem bara en liten stund =(, då dem ska vidare till Göteborg. Jag ska i alla fall bjuda dem på lunch och vad det blir är hemligt, vi har däremot sparat några bullar som vi ska bjuda på ;). Vi får se ifall min lillasyster följer med hit, vore så himla roligt!!! I så fall stannar hon till söndag. Annars blir det väl lite motionerande, pluggande och slappande =P.

Nu ska jag fixa lite...kommer snart ett till inlägg med lite smått och gott =)!
En fråga bara, kan man ha såhär när man springer??

Richard suckade när jag frågade och han svarade "Elin, du ska ut och SPRINGA, inte gå modevisning ;)". Jag kan fortfarande inte bestämma mig. Alltså jag tycker inte att det är så jättesnyggt, men en t-shirt är lite för kallt helt enkelt. Jag tog av mig t-shirten och satte på mig en vindjacka över tröjan istället. INTE BRA!!! Haha...det var alldeles, alldeles för varmt =S.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0